- Objavljeno: 15.09.2011.
Obavijest građanima: Preseljenje upravnih poslova i novo radno vrijeme sa strankama
Ovim putem obavještavamo građane da upravni poslovi u sjedištu PU dubrovačko-neretvanske od ponedjeljka 12. rujna započinju s radom na novoj lokaciji i to u zgradi Hrvatskog telekoma u ul. Vladimira Nazora br. 32 u Dubrovniku.
Foto: Ilustracija
Ovim putem obavještavamo građane da Odjel upravnih, inspekcijskih i poslova zaštite i spašavanja PU dubrovačko-neretvanske, od ponedjeljka 12. rujna započinje s radom na novoj lokaciji i to u zgradi Hrvatskog telekoma u ul. Vladimira Nazora br. 32 u Dubrovniku.
Zbog preseljenja, upravni poslovi u zgradi Policijske uprave dubrovačko-neretvanske, dr.Ante Starčevića br. 13 u Dubrovniku, će sutra, 9.rujna, raditi do 12 sati sa strankama te molimo građane za razumijevanje.
Također od ponedjeljka 12.rujna, upravni poslovi u zgradi u ul. Vladimira Nazora br. 32 u Dubrovniku i Policijskim postajama na području naše županije, radit će sa strankama od 8.30 do 15 sati.
Napominjemo da će građani upravne poslove vezane za prijave prebivališta, osobne iskaznice, putne isprave, oružje, registracije vozila i vozačke dozvole moći obaviti svakog utorka u vremenu od 8.30 do 17 sati.